S.C. Servicii Generale Mioveni S.R.L. scoate la concurs, în vederea angajării, un post de Auditor intern, part-time, în cadrul Compartimentului Audit Intern.
Cerințe:
- Studii economice superioare;
- Cunoștințe în domeniul auditului intern;
- Constituie avantaj certificat în domeniului auditului intern;
- Minim 3 ani experiență în practica de audit;
- Cunostinte medii de utilizare PC: Word, Excel, Outlook;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Prioritizarea muncii și respectarea termenelor limită;
- Dorința dе a face performanță;
- Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă.
Descrierea locului de muncă:
- Participă la elaborarea planurilor anuale de audit intern;
- Efectuează misiunile de audit intern aprobate prin planul de audit;
- Identifică deficiențele, evaluează importanța lor, determină cauzele și formulează recomandări practice pentru îmbunătățire;
- Urmărește implementarea modificărilor aprobate de către conducerea societății;
- Întocmește în mod regulat rapoarte de status;
- Inițiază îmbunătățiri ale fluxurilor de lucru și proceselor;
- Participă la elaborarea și actualizarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru, împreună cu departamentele implicate.
Condițiile de participare la concurs, precum și bibliografia pot fi găsite la sediul societății, din B-dul Dacia, bl. V2A, parter – Serviciul Resurse Umane, telefon 0770.588.640, e-mail serviciigeneralemioveni@sgmioveni.ro.