Meniu

Auditor intern – part-time

S.C. Servicii Generale Mioveni S.R.L. scoate la concurs, în vederea angajării, un post de Auditor intern, part-time, în cadrul Compartimentului Audit Intern.
Cerințe:

  • Studii economice superioare;
  • Cunoștințe în domeniul auditului intern;
  • Constituie avantaj certificat în domeniului auditului intern;
  • Minim 3 ani experiență în practica de audit;
  • Cunostinte medii de utilizare PC: Word, Excel, Outlook;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Prioritizarea muncii și respectarea termenelor limită;
  • Dorința dе a face performanță;
  • Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă.

Descrierea locului de muncă:

  • Participă la elaborarea planurilor anuale de audit intern;
  • Efectuează misiunile de audit intern aprobate prin planul de audit;
  • Identifică deficiențele, evaluează importanța lor, determină cauzele și formulează recomandări practice pentru îmbunătățire;
  • Urmărește implementarea modificărilor aprobate de către conducerea societății;
  • Întocmește în mod regulat rapoarte de status;
  • Inițiază îmbunătățiri ale fluxurilor de lucru și proceselor;
  • Participă la elaborarea și actualizarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru, împreună cu departamentele implicate.

Condițiile de participare la concurs, precum și bibliografia pot fi găsite la sediul societății, din B-dul Dacia, bl. V2A, parter – Serviciul Resurse Umane, telefon 0770.588.640, e-mail serviciigeneralemioveni@sgmioveni.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *